2N Telekomunikace a.s.

Komplexní řešení s VoIP ústřednou NetStar se skládá ze samotné ústředny kontaktního centra a nahrávacího systému. NetStar umožňuje pracovat jak s jednoduchými telefonními hovory, tak i s videokonferencemi. V rámci projektu byl vytvořen middleware komunikující v reálném čase s ústřednou a reagující na události generované touto ústřednou. Middleware byl postaven na Java technologiích s využitím frameworku Grails. Frontendová část aplikace byla napsána v Javascriptovém frameworku AngularJS. Díky moderní technologii websocketů mohou operátoři užívající systém Contact Center Solution vidět okamžitě příchozí hovory a obsluhovat je z prostředí webového prohlížeče, aniž by potřebovali instalovat aplikaci.

Potřebovali byste vyřešit něco podobného? Napište nám!

2N MOBILE VIDEO

Vyřizovat vše skrze mobilní telefon je čím dál…

MOBILE KEY

Zapomenout klíče je běžné. Ale zapomenout svůj…

INDOORTOUCH + HIPMO

V rodině 2N Interkomů chyběla odpovídací jednotka…

HEARING AID

Kochleární implantát je druh ušního…

KLASIFIKACE

Mít své známky v mobilu a notifikace o…

LDAP MOBILE

V naší firmě vše evidujeme pomocí LDAPu. A to i…