2N Telekomunikace a.s.

Komplexní řešení s VoIP ústřednou NetStar se skládá ze samotné ústředny kontaktního centra a nahrávacího systému. NetStar umožňuje pracovat jak s jednoduchými telefonními hovory, tak i s videokonferencemi. V rámci projektu byl vytvořen middleware, komunikující v reálném čase s ústřednou a reagující na události touto ústřednou generované. Middleware byl postaven na Java technologiích s využitím frameworku Grails. Frontendová část aplikace byla napsána v Javascriptovém frameworku AngularJS. Díky moderní technologii websocketů mohou operátoři, užívající systém Contact Center Solution, vidět okamžitě příchozí hovory a obsluhovat je z prostředí webového prohlížeče, aniž by potřebovali instalovat aplikaci.

Do you need to solve something similar? Let us know!

2N MOBILE VIDEO

To manage everything using your mobile phone is…

MOBILE KEY

It is common to leave behind the keys. But it is…

INDOORTOUCH + HIPMO

The family of 2N Intercoms lacked an answering…

HEARING AID

A cochlear implant is a kind of ear-implanted…

CLASSIFICATION

To have all marks in a mobile phone along with…

LDAP MOBILE

Everything in our company is registered using…