Jiří Pelc, Unity Tech Lead v Quanti, byl hostem podcastu Herní Mechanik, kde se podělil o své zkušenosti s využitím herního enginu Unity pro aplikace mimo tradiční herní průmysl.
V rozhovoru se probíraly výzvy herního průmyslu po covidu, dopady krize na herní vývojáře a možnosti, které mají odborníci na herní technologie i mimo gaming.
Jirka popsal svůj přechod k Unity a vznik týmu v Quanti, kde se dnes věnují široké škále projektů – od simulací pro automotive po aplikace pro muzea a AR/VR řešení.
V rozhovoru mj. zaznělo:
▶️ Jak klienti mimo herní průmysl vnímají herní technologie a jak je přesvědčit o jejich užitečnosti.
▶️ Jaký je rozdíl mezi Unity a CAD softwarem?
▶️ Jaké výhody přináší Unity při vývoji aplikací, například ve výrobních linkách, pro zvukové simulace nebo navigaci pomocí iBeacon technologie?
▶️ A co můžeme čekat od Unity 6.
Chcete vědět víc? Poslechněte si celý rozhovor: