Švýcarská agentura temptraining podporuje agenturní zaměstnance v jejich profesním rozvoji tím, že jim proplácí schválené vzdělávací kurzy. Společně s naším partnerem, poskytovatelem CRM systému Ambit, jsme se pustili do digitální transformace jejich systému.
Cílem bylo celý proces zjednodušit, zpřístupnit ho uživatelům a zvýšit počet žádostí o příspěvek na vzdělávání.
Navrhli a vyvinuli jsme nový uživatelský portál, který:
Portál jsme napojili na nový CRM systém Microsoft Dynamics 365 a zajistili migraci dat ze starého systému. Vše bylo vyvíjeno s důrazem na jednoduchost a přívětivost uživatelského prostředí. Na základě reálných dat jsme provedli důkladnou UI/UX analýzu, abychom identifikovali a odstranili překážky v procesu podávání žádostí.
30% meziroční nárůst počtu žádostí o vzdělávání.
Počet aktivních uživatelů se po spuštění nového portálu zdvojnásobil.
Schvalování probíhá výrazně rychleji.
Nový portál výrazně zefektivnil proces schvalování příspěvků a vedl ke zvýšení počtu žádostí. Uživatelé oceňují jednoduché rozhraní, možnost správy účtu z mobilních zařízení i intuitivní přehled kurzů. Optimalizovaný systém výrazně zkrátil celý proces schvalování.
Tento projekt ukázal, jak může moderní technologie zpřístupnit vzdělávání širšímu okruhu lidí a usnadnit administrativní procesy nejen koncovým uživatelům, ale i samotné organizaci.
Projekt přinesl také několik specifických výzev: